100%

szkolenie stacjonarne

PROGRAMOWANIE TRENINGOWE

METODĄ KONCEPCJI HIPERTROFICZNEJ

Warszawa, 22.06.2024 r. godz. 10:00-17:00

Zapisz się i zgarnij dodatkowe 5% na zakup szkolenia

Start sprzedaży

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Kto wcześniej kupuje, ten więcej zyskuje!

Pamiętaj, że ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zapisów!

szkolenie stacjonarne

PROGRAMOWANIE TRENINGOWE

METODĄ KONCEPCJI HIPERTROFICZNEJ

Warszawa, 22.06.2024 r. godz. 10:00-17:00

Czy chcesz wiedzieć JAK PLANOWAĆ SWÓJ TRENING, tak by przyniósł Ci maksymalne efekty?

Tego właśnie dowiesz się na szkoleniu PROGRAMOWANIE TRENINGOWE METODĄ KONCEPCJI HIPERTROFICZNEJ

7 godzin warsztatu praktycznego, na którym zostaną przedstawiona metoda tworzenia planów treningowych, tok myślenia i systemy działania.

Czym jest metoda koncepcji hipertroficznej?

Jest autorski, nowoczesny model planowania działań treningowych, stworzony przez Pawła, który wprowadza obecnie nowe standardy do świata hipertrofii. W całości opiera się na mocnych fundamentach fizjologii, anatomii i biomechaniki, które wzbogacone są o 15 lat praktyki i setki udanych metamorfoz.

Będzie WARSZTAT PRAKTYCZNY, w którym nie zabraknie dyskusji z uczestnikami. Dzięki temu nie otrzymasz masy suchej teorii (tak modnej obecnie) lecz praktyczne rozwiązania, wytłumaczone w każdym detalu!! Wszystko to po to byś nie dostał/a “gotowca”, okraszonego popularnym hasłem: “bo tak”. Masz zrozumieć proces, by sprawnie wykorzystywać nabytą wiedzę!

Każdy element będzie wyjaśniony, więc znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania

  • “Dlaczego?”
  • “Czy można zrobić to inaczej/lepiej?”
  • “Jakie argumenty za tym przemawiają?”

Dla kogo jest szkolenie?

Każda osoba która chce zrozumieć krok po kroku jak układać skuteczne i dopasowane pod konkretny, obrany cel plany treningowe.

  • Zawodnik
  • Trener
  • Osoba trenująca rekreacyjnie
  • Kobieta i mężczyzna

Będzie to warsztat praktyczny, a każdy uczestnik może brać udział w rozważaniach, dyskusji. Nie sucha teoria Zapisz się i wejdź na wyższy poziom planowania treningów.

Plan szkolenia:

  1. Planowanie treningu krok po kroku wg modelu Koncepcji hipertroficznej.
  2. Podstawy zastosowania wiedzy z fizjologii, anatomii i biomechaniki w planowaniu treningu.
  3. Zasady, metody tworzenia efektywnych planów nakierowanych na poprawę sylwetki
  4. Progresywne przeciążanie – metody i dobór pod cel.
  5. Dobór ćwiczeń zależnie od celu trenującego i możliwości.
  6. Ćwiczenia niezbędne vs ćwiczenia przereklamowane
  7. Natural vs osoba na wsparciu – jak podejść do planowania treningu
  8. Systemy treningowe. Czy warto z nich korzystać?